30 dec. 2012

Are you gone...2012?

Acum really... așa rapid o fujit că nici timp să clipesc nu am avut...
Acu' ca să nu o mai lungim, vreau să ”omagiez” anu 2012 cu niște lucruri care mi-o plăcut la el(și altele) =))..
Melodiile care îmi plac din acest an(nu sunt într-o ordine a preferințelor):

  1. Gangnam Styleimage
  2. Safe and Sound 
  3. Mel de aici numa ca nu ii stiu numele, ps tre sa asteptai 10 sec
  4. Cai verzi pe pereti 
  5. Diamonds
  6. Aura Dione - Geronimo
  7. Biniditat
Astea sunt cele care imi plac enorm... =))

Cărți care mi-au plăcut la nebunie(citite în 2012):
  1. Insurgent
  2. Divergent
  3. Ingerul mecanic
  4. Ingerul Noptii
  5. Elixirul Vietii
  6. Chimie perfecta
  7. Legile Atractiei
  8. Fetele Gallagher (am invatat sa scriu corect abea acum 2 luni :)) )
  9. Academia Vampirilor
  10. Si ca am 53 de carti (contemporane, fara alea clasice)
Ce mi-a plăcut la anu asta?
Că am citit mai mult decât mă așteptam.
Că m-am ținut de un blog.
Că împart blogu. 
Că am mai mult de 500 de viz
Că avem mai mult de 20 de followers
Că ... vă place blogul nostru?

Da... 
Ce vreau de la 2013?
În primu rând....
Mullllllte
Acum 
  1. Mai multe cărți 
  2. Să avem 5000 de viz
  3. 50 DE folloewers
  4. Un alt sfârșit al lumii =))) (ăsta a fost chiar amuzant)
  5. Să încep un videoblog
  6. Să încep o poveste, pe care o s-o vi-o bag pe gât până o citiți (motherfukerilor, știu că e greșit =)) )
  7. Să fiu fericită continuuu
  8. Să vină un băiat drăguț în sem 2 în clasa mea =))
  9. Să primim sponsorizare de la:
  • Libris
  • Leda
  • și alte edituri
    10.  Să citesc mai mult
    11.  Să am mai multe cărți ca Candy
    12.  Să încep un canal YouTube în care să îmi arăt talentili muzicali
    13.  Să mă apuc de o artă marțială
Și altele dar nu îmi vin acum...
Pozele sunt ca să zâmbiți...
Acu altele 
image
 image





Mulțumesc tuturor că ați citit această postare kilometrică! A, și o să facă și Candy un edit cu ale ei...
V-am tucat!

5 comentarii:

  1. Vrei sa vin un baiat dragut la noi in clasa in sem 2:)). N-am uitat:)))

    RăspundețiȘtergere
  2. Daaa, aşteptăm videoblogurile voastre :* :* Mult succes şi un an nou fericit :* :*
    P.S. La faza cu băiatul Candy parcă vorbeşte cu mine :)))

    RăspundețiȘtergere
  3. Să aveţi un An Nou fericit fetelee!:)

    RăspundețiȘtergere