31 dec. 2012

2012...THE FUCK?!

Sa incepem...THE FUCK?! Cam asa a fost anu' 2012 pentru Miss Me. A fost o incurcatura T-O-T-A-L-A!! Mai intai am terminat anul scolar 2011-2012 cu o medie rusinoasa( 9.30), am spart o banca( si NU mi sa scazut media la purtare), ultumul prieten ma inselat( ce m-am mai distrat cand am palmuit-o pe fata) si a mai avut si nesimtirea sa fie nesimtit! Dupa care, binenteles, i-am rupt inima in mii de bucatele. Am avut cea mai nebuna vara, in care am facut muulte lucruri pe care nu ar fi trebuit sa le fac( dar nu le regret.....prea mult), am "dobandit" un viciu stupid( nimic nociv) si my crush de summer a fost impreuna cu fata pe care o urasc( clisee,ha?), dar v-am mai povestit asta. Desi, semestru' asta am avut o medie mare( 9.66), nu pot spune ca am avut cel mai tare an. Acum, sa nu va mai plictisesc cu viata mea plictisitoare.
Lista melodiilor preferate:

  • Lithium-Evanescence
  • Skyfall-Adele
  • Biniditat
  • Fallen Angels-BVB
  • Miss atomic bomb- The Killers
  • I feelt it in my bones-The Killers
  • Better Then I Know My Self- Adam Lambert
  • Paradise- Coldplay
  • Make it bun them-Skrillex( precum si muulte altele)
  • Space Bound-Eminem
Mai sunt multe, dar sunt prea multe:)). Astea sunt principalele si sunt scrise aleatorii.
Hmmm...BOOKS!! Acestea sunt in ordine.

  1. Cu siguranta, primele 2 vol din Dispozitive Infernale
  2. Volumele 5-8 din, binenteles, Jurnalele Vampirilor
  3. Primele 2 vol din Ingerul Noptii
  4. Cele 2 vol din Chimie Perfecta
  5. Elixirul Vietii
  6. Fetele Gallagher
  7. Divergent
  8. Seria Vampirii Sudului
  9. Hex Hall
  10. The Ashleys[ma regasesc putin in Ashley:))]
Ar mai fi carti, si as vrea sa metinonez si ultimul vol din Harry Potter si Jocurile Foamei.
Lucruri care totusi mi-au placut la 2012....
  • faza cu palmuirea, epical!
  • 9.66, a doua pe clasa
  • am 68 de carti contemporane
  • am avut o slujba de vara
  • m-am tinut de ceva( blogu')
Si ce vreau de la 2013......
  • Sa invat mai bine rusa( am inceput anul asta)
  • Sa ma tin de un sport
  • Sa i-au meditatii la mate
  • Mai muuulte carti
  • Sa vina un baiat dragut la noi in clasa in sem 2( pentru Pufulet)
  • Sa am mai multe perechi de tenisi( minim 5)
  • Sa termin clasa cu o medie mare
  • Sa primim sponsorizare
  • Sa continui sa am mai multe carti ca si Candy:))
  • Sa avem mai multe vizualizari si followers
Altele nu imi vin in minte...
Multam ca ati citit listele mele mai kilometrce. Voi ce planuri aveti?:>
Si, o poza cu vanatori mei de umbre preferati!:)
A, era sa uit!! Un an nou mega-extra-tare fericit!!  See ya in 2013!!

2 comentarii: